Vagyok tehát.

Vagyok tehát.

6. rész

Igenlőlap, avagy miért csatlakozz a százharmincnyolcezerhez

2017. január 21. - puccdamer paprikasch

… akkor is, ha nem ellenzed a budapesti olimpiát.

Csalódott vagyok és értetlen. Úgy látom, nincs értelme a kommunikációnak. Szakmailag megalapozott, tényekkel alátámasztott kérdésekre ködös demagóg, szakmailag dilettáns válaszokat kapunk, nem is a feltett kérdésre. Tarlós István

Elfogult vagyok, nem különösebben szívelem egyik kormánypártot sem. Gőg és demagóg fiai. A nemzeti együttműködés rendszere sem több sivár önámításnál, hiszen nem együttműködésen alapul; épp ellenkezőleg. Egy kisebbség (ámbár szervezett kisebbség) feltétel nélküli támogatására bazíroz. Orbán Viktor minden kétséget kizáróan remek politikus; sajnos miniszterelnöknek egészen csapnivaló, akinek vezetésével a néplélek apró rezdüléseit pásztázó maroknyi keresztyes pók rendre megfeledkezik saját rendeltetéséről.

Nyílt titok, hogy a rendszer működésének kvintesszenciája az azt irányító szűk csoport megkérdőjelezhetetlen éleslátása, rátermettsége és elvitathatatlan szakértelme. Az alkalmanként mégis felbukkanó kérdőjeleket rendre karaktergyilkosságok, lejáratás és mocskolódás követik, mígnem az üzenet végül elvész, belepi a por. Logikus, hiszen e rendszerben a párbeszéd a gyengeség jele, legyen bármennyire is fontos olyan kommunikációs platformok létrehozása, ahol a szélsőséges nézetek között húzódó kompromisszumok megköttethetnének.

Magyarország Kormánya emelt fővel viszi tovább Gyurcsány Ferenc örökségét, bulvárosítja el a politikát és tartja feszültségben a lakosságot. Az állandósult félelemérzet pedig, akárcsak az állandósult arrogancia, idővel törvényszerűleg érik gyűlöletté. Félreértés ne essék. A helyzet kialakulásáért csakis a magyar társadalom tehető felelőssé, ami a rendszert magából kitermelte. Mi fogja a társadalmi ellentéteket enyhíteni? Mi teszi majd lehetővé, hogy szakmai érvekre alapozott, átgondolt döntések szülessenek?

v2-brands-talking-olympics-hed-2016.png

Arroganciából, félelemből és gyűlöletből legfeljebb politikai előnyt lehet kovácsolni; jövőt építeni biztosan nem. Minket, akik nem vagyunk politikusok, ez utóbbi kellene, hogy elsősorban foglalkoztasson. Álláspontok közelítésére a rendszer jellegéből adódóan nincs lehetőség, gondoljunk csak az irányított nemzeti konzultációkra, Paksra, a Városligetre vagy az olimpiára. A legutóbbi „próbálkozás”, a betelepítési kvóta elleni értelmetlen és eredménytelen népszavazás célja egyértelműen és kizárólag a kormánypártok népszerűségcsökkenésének megállítása volt; mint utólag kiderült, a változtatás valós készségét mindvégig nélkülözte.

E miliőben ajándék a Momentán Társulat Momentum Mozgalom olimpia-ellenes kezdeményezése. Hirtelen (a megszokott üres gyalázkodások mellett) itt is, ott is költségekről, megvalósíthatóságról, érvekről és ellenérvekről hallani. A lehetőség egy csapásra lett adott, hogy az olimpia ne legyen egy újabb Paks 2. Lehetőség, hogy használjuk az ország határain belül felhalmozódott szürkeállományt, kihasználjuk a hazai szakembergárdát, hatásokat elemezzünk, véleményt formáljunk. Ez önmagában siker. Belátható, hogy nem kell feltétlenül megvetni az olimpiarendezés gondolatát ahhoz, hogy aláírjuk a kezdeményezést. Elég megvetni azt az autoriter felfogást, ami szerint még grandiózus elképzelésekhez sem szükséges a társadalom bevonása.

A referendum lehetőség, hogy ezúttal ne utólag („nézzük meg játékon kívül, Vágó úr”) vitassunk meg húsbavágó ügyeket. Lehetőség, hogy ne „mi lett volna, ha nem a hasunkra ütve költünk el 3700 milliárd forintot” alapon mondhassuk el véleményünket (lásd Paksról Mindenkinek). Lehetőség, hogy ne utólag kelljen kakaskodni szakmailag megalapozatlan látványberuházások ellen (lásd Ligetvédők).

A referendum elengedhetetlen egymás véleményének megértéséhez, a társadalmi feszültség lecsapolásához és a szélsőségesedés megállításához. Nincs realitása, hogy egy a semmiből felbukkanó apró szervezet összegyűjtene százharmincnyolcezerhez aláírást, még az „ellenzék” „támogatásával” sem. Ezért van szükség mindenkire, az olimpiához fűződő érzelmeitől függetlenül, hogy megindulhasson a párbeszéd a magyar társadalom szegmensei között. Ki más kényszerítené ki a változást, ha nem ugyanaz a társadalom, amely a rendszert létrehozta?

(Idézet, ábra)

A bejegyzés trackback címe:

https://ergosum.blog.hu/api/trackback/id/tr6412142045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZulamith 2017.01.21. 22:20:11

Többszöri nekifutással próbáltam értelmezni a cimet, nem sikerült. Feladom:)

PomberMaci 2017.01.21. 22:34:56

Jó neked, hogy csak a címet nem tudtad értelmezni. Én elolvastam az írást és annak sincs se füle se farka...

Bafana 2017.01.21. 23:13:08

S mi van a zsidó olimpia népi támogatottságával? Megkérdezték erről a magyar polgárokat? Nem. Érdekes módon sem a baloldali pártok, sem az álcivilek nem tiltakoztak, nem tiltakoznak. Vajon miért? Kedves Alföldi Róbertné! Nagyon szépen kérem, kampányoljon a zsidó olimpia megrendezése ellen is. Ez ugyanis most picit fontosabb. Hogy lesz-e nem faji alapú olimpia hazánkban, nem tudjuk. Az viszont már eldöntött tény, hogy két év múlva Szent István országában különféle országokból idecsődülő zsidók fognak ugrabugrálni zsidó közönség előtt. Minek ez a pénzpocsékolás? Meg kellene kérdezni a magyar embereket. Össze kellene fogni a zsidó olimpia ellen is. Ahogy Ön írta: „A jövő miatt… és a jelen miatt… meg magunk miatt.”
Forrás: kuruc.info/r/7/168547/

dare 2017.01.22. 01:36:12

"A referendum elengedhetetlen egymás véleményének megértéséhez, a társadalmi feszültség lecsapolásához és a szélsőségesedés megállításához."
Ha még nem késő.
Talán nem kell Orbánbarát szeparatistákkal harcolni rövid időn belül, akiknek Putyin fog fegyvert adni a kezükbe az "elnyomás" ellen.:D
Bár ehhez még kormányváltás kell, viszont mivel az még (egyenlőre) nincs a láthatáron, addig talán valami indulót applikálhatnának a zenészeink a kormánynak, hogy unalmasabb perceinkben legyen mit dúdolni, ha ránk tör a melankólia.
Talán bevezethetnénk újra a cserépszavazást, mert mintha....

VaradiJanos 2017.01.22. 02:02:57

Nem párbeszédelünk egy csapat takonyorrúval.

Roboz 2017.01.22. 04:23:57

@VaradiJanos: Semmi gond, párbeszéd nélkül is eltakarodhattok.

andrásúr 2017.01.22. 06:53:00

Ez az írásnak nem nevezhető fércmű keveri a szezont a fazonnal ! A szerző bizonyára nincs tisztában a sport testet, személyiséget kedvezően befolyásoló hatásával ! A sport a kultúra része és mint ilyet egy valamirevaló kormánynak támogatnia kell. Az olimpiai mozgalom kiemelkedő eseménye a négy évente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok ! Ezen részt venni csak a legjobbaknak lehet, megrendezni ugyancsak sok áldozattal járó feladat ! Az, hogy egy Magyarországi esetleges rendezés elérhető közelségbe kerüljön, korábban álmodni sem mertünk ! Most, hogy a három kandidáló város között van Budapest is, óriási eredmény !
Az esetleges rendezés, azonban nem csak Budapest ügye, hanem az egész országé !
Ez egy olyan cél lehetne, amely a cél érdekében összekovácsolná a magyar embereket pártállástól, világnézeti különbözőségek ellenére ! A világ több mint kétszáz országa megismerhetné Budapestet és országunkat, ez egy vissza nem térő alkalom lenne !
A most tiltakozók piti, önös érdekeikre hivatkozva támadják az esetleges megrendezést és ezzel olyan károkat okoznak, amelyeknek kijavítása emberöltők után sem lehetséges !
A rendezés olyan fejlesztéseket generálna Budapesten, amelyekre a rendezés nélkül nem kerül sor, vagy csak több éves késéssel !
Lássunk tovább pillanatnyi önös érdekeinken túl és támogassuk az Olimpia megrendezését !

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.01.22. 07:12:34

Értelmetlen, szar írás, ezért nem kaphattál túl sok pénzt a gyuriéktól

midnight coder 2017.01.22. 07:19:58

@andrásúr: Ezt ugye most csak poénnak szántad ?

Bafana 2017.01.22. 07:20:07

@jandera: Mimcsenek valami fajsúlyos érveid, azt azért lássuk be!

midnight coder 2017.01.22. 07:36:02

Az tényleg össznemzeti ügy lehetne, hogy ne adósítsuk el az országot évtizedekre mint a görögök csak azért, hogy pár tucat izomagyú, doppingszerrel teletömött szórakoztatóipari szakmunkás itt ugráljon néhány hétig. A baj csak az, hogy a balfékek ezt a saját céljaikra akarják kihasználni, így az egész hiteltelen. Ezzel együtt alá fogok írni ellene - ezek az idióták úgy sem kerülnek be ezzel a politikába, viszont arra talán jó lesz, hogy ha elég aláírás gyűlik össze, akkor más ország fog szopni ennek a méregdrága majomparádénak a megrendezésével.

DFK 2017.01.22. 07:38:03

A megfúrt Olimpán "nyert" pénzt költsék patikára a prolik.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.01.22. 08:07:27

...mert félkegyelmű indexes libbantak semmit nem érő propagandájában vehetsz részt.
A hülyének is megéri.... illetve főleg neki...

röf 2017.01.22. 08:17:29

Semmi sem véletlen, mindennek oka és magyarázata van.
Azt eddig is láttuk, hogy az ötlettelen és ostoba ellenzéknek annyira futja, ha Orbánnak valami fehér, akkor ezeknek fekete.
Agyatlanul.
Na most Trump megválasztásával (meg Renzi bukásával, meg Hollande várható bukásával, meg az oszi Merkel leégésével, meg az iskolázatlan alkoholista EU vezetők elhajtásával) lassan világossá válik: ennyi volt.
Na ezt nem eszik sehogy sem....

Haloperidol 2017.01.22. 08:31:28

@Bafana: mi a lófasz az a zsidó olimpia?

VaradiJanos 2017.01.22. 08:37:33

@Roboz: megszólítva érezted magad, hazátlan?

VaradiJanos 2017.01.22. 08:45:55

@Haloperidol: maccabi játékok 2019 Budapest.
Jóval kevesebbet költene rá a magyar állam mint a normális olimpiára, viszont ennek nulla köze van hozzánk, így ez tényleg pénzkidobás. És persze járulékos hátrányként idevonza monentumék új játékszereit, a migráncsnak álcázott isispistiket

VaradiJanos 2017.01.22. 08:47:12

@DFK: nem a prolik fúrják meg, hanem a parazita kis hipszterbuzi metélt taknyok

1ghost 2017.01.22. 08:58:43

A korrupt, tolvaj, orbán az szeretné, hogy a megalomániájához asszisztálnak a magyarok, meg persze állják a lóvét családonként egy milláért.

Hát nem! A Hibbant Narancsos Nérót immár kiismerte az ország népe, ezért aztán az első adandó alkalommal leváltják, azt követően pedig független ügyészség fogja kivizsgálni a rablásait.

Végül kattan a bilincs rajta és az összes osrszágkifosztó fideszgazemberen.

Bafana 2017.01.22. 09:59:54

@Haloperidol: Maccabi játékok, amit Magyarország fog megrendezni. Az adófizetők pénzén a "kiválasztottaknak". Csak nekik, faji alapon. Ezt próbálnák a keresztények leutánozni....
Ez valahogy nem csípi senki szemét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.22. 10:02:09

"A referendum elengedhetetlen egymás véleményének megértéséhez, a társadalmi feszültség lecsapolásához és a szélsőségesedés megállításához."

Ugye ezt állítottad a kvótanépszavazásról is?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.22. 10:06:34

@andrásúr:

"A szerző bizonyára nincs tisztában a sport testet, személyiséget kedvezően befolyásoló hatásával !"

Ebből a versenysportra semmi nem igaz.

metal · http://electric.blog.hu 2017.01.22. 10:14:11

Ha Orbán fél éves kitartó propagandával nem tudott egy érvényes népszavazást összehozni, akkor miben reménykedtek? Esélytelen a kellő számú aláírást is összeszedni, hát még utána még sokkal több embert elvinni szavazni.

andrásúr 2017.01.22. 10:14:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A versenysportra is igaz, hogy a kiemelkedő teljesítményt elérők példaképek lehetnek a felnövekvő ifjúságnak és olyan személyiségjegyek kialakításának mint a kitartás, rendszeresség, céltudatosság, alkohol, cigaretta, drog kerülésének a harmonikus testi és szellemi épülés folyamatának !

midnight coder 2017.01.22. 10:16:54

@Bafana: Ebben azért az is benne van, hogy ez nincs igazából a köztudatban. Én Pl. most hallok erről először.

jet set 2017.01.22. 10:17:08

@1ghost: Kurvára meg fogsz lepődni jövőre.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.22. 10:19:13

Azért, hogy Gyurcsányt és Sorost hatalomba segítsd.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.22. 10:22:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ez lesz a ballibák következő hatalmas bukása, hagyni el őket, hagy bukjanak nagyot.

midnight coder 2017.01.22. 10:27:57

@andrásúr: "A versenysportra is igaz, hogy a kiemelkedő teljesítményt elérők példaképek lehetnek a felnövekvő ifjúságnak"

A versenysportban kb. 30 éve elérték az egészséges emberi test lehetőségeinek határait. Innentől kezdve a dolog arról szól, hogy különféle teljesítményfokozó szerekkel és technikákkal tolják a teljesítményt messze túl ezen a határon. Ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy van Gipsz Jakabka, akiről a hülye szülei eldöntik hogy olimpiai bajnokot nevelnek belőle. Innentől kezdve nincs gyerekkora csak edzések. Aztán ha szerencséje van, és jófajta doppingszereket eszik, akkor sok év szívás után felállhat arra a bizonyos dobogóra, övé a 15 perc amíg híres lehet, utána pedig villámgyorsan elfelejti mindenki, max. pár sportbuzi és sportlexikon szerkesztő fog emlékezni rá, illetve TV vetélkedőkön lehet még kérdés, hogy valamelyik olimpián ki nyerte a zsákbanfutás harmadik helyét.

Ez tényleg olyasmi, ami miatt érdemes az embernek feláldoznia az életét, és amit érdemes a fiatalok elé példaképnek állítani. Ennél már csak a valóságshowk celebjei vannak lejjebb.

Janossz 2017.01.22. 11:13:09

@andrásúr: Miket nem mondasz! Én meg úgy tudom, hogy néhány harcosunk kokózás (nem box) miatt nem indulhatott az utolsó olimpián. Olvass utána a példaképeknek!

Janossz 2017.01.22. 11:37:02

@metal:" Ha Orbán fél éves kitartó propagandával nem tudott egy érvényes népszavazást összehozni, akkor miben reménykedtek?"
Igen, tudjuk, hogy tavaly megbukott a kormány, még ha következmények nélküli országban nem is tartják az íratlan demokratikus szabályokat be.
Az ellenzék, ha nem jön össze a referendum, attól még ellenzék marad.
De szerintem, ha összejön a fiataloknak mondjuk 110 000 aláírás, a hírérték már elég lesz a NOB-nak egy kis elgondolkodásra.

szepipiktor 2017.01.22. 11:46:56

@VaradiJanos: Talán mert rámutat, hogy egy nem közpénzen rendezett esemény köpködése nem gazdasági, hanem nyiltan rasszista vélemény?
Szerinted ha zsidók (arabok, cigányok) rendeznek valamit maguknak, ami nem a te zsebedet terheli, az elítélendő, de egy hazug állami pénzszivattyű, ami az egész társadalmat terheli vagy tíz évig, az Jó?

szepipiktor 2017.01.22. 11:48:25

@Bafana: Miért nem húzol a picsába a kurucra?
Gondolom a keresztény egyházaknak adott évi sokmilliárdos "segély" nem zavar? Te názi!

VaradiJanos 2017.01.22. 11:48:54

@szepipiktor: szerintem pedig faji alapon rendezni "olimpiát" a rasszizmus és az erre költött minden ft közpénz felháborító

VaradiJanos 2017.01.22. 11:50:51

@szepipiktor: lehet, hogy kéne rendezni egy "nem zsidó olimpiát", kiváncsi lennék, hogy 3 vagy 5 percenként jelenne meg egy új poszt az indexen vmelyik kláhdabiuskmvaranuszkarvalystb takonytól.

VaradiJanos 2017.01.22. 11:52:42

@Bafana: tévedsz, sok-sok ezernyi egészséges lelkű ember szemét csípi, csak mi nem írunk gagyi posztokat az indexen

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.01.22. 11:53:50

Nolimpia

Aki államcsődöt szeret
S nem érdekli büdzsé keret,
Mert szűk agya nem éri át,
Az tol pesti olimpiát!

Fél ország csak éhbért keres,
Ősz tanárnak szeme veres,
Műszak után nővér éjjel
Ügyel s kórház rohad széjjel.

Metrón közlekedni lutri,
Büdös, mint egy mozgó putri;
Kátyúk, dugók, szmog és szemét…
Gyomrunk forog s -vágyunk nem ét-

Magyar ÁFA egetverő,
Menekül a munkaerő;
Műtetlenek már az epék,
Nincsen orvos, se ács, se pék…

Állam nem takarít havat,
Helyette stadiont avat,
S szolgáltatása bár selejt,
Adót szedni sose felejt:

„Kell olimpiai falu,
Kolbászfont kerítés falú!”
Rájönni nem kell egy Newton:
Olimpia legyen Csúton!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2017/01/nolimpia.html

szepipiktor 2017.01.22. 11:54:42

A mozgalom
- helyes, mert azt szeretné, amit minden normális országban elogadott: egy az ország egészét borzalmasan terhelő eseményről az emberek dönthessenek, ne pár korrupt bűnöző! Lehet országos is, de akkor tájékoztassaák a legkisebb falu nyugdíjasait, közmunkásait is, hogy ők azért nem kapnak járdát, munkát, orvost, mert egy FŐVÁROSI esemény viszi el legalább 10 évig az összes fejlesztési pénzeket! Amiből ők semmit nem fognak érezni - csak fizetni!
- helytelen, mert előlépett ismét egy hatalomra törő, karrierista csoport, ahogy évekkel ezelőtt az LMP. Ők is így "robbantak" be, ma már látjuk, mi volt a céljuk...
/
Tehát szavazzunk és ha a falusi 40 éves sokgyerekes munkanélküliek is azt mondják, legyen Budapesten olimpia és ők soha ne kapjanak a falujukban semmit, akkor legyen.
Mert most a fidesz-kdnp-jobbik csorda sem képviseli a többséget, együtt is alig vannak többen, mint 1/3...

szepipiktor 2017.01.22. 12:01:55

@VaradiJanos: Látod, igazi árokásó vagy!
Én nem azt mondom, hogy EZ jó és AZ rossz!
Szerintem minden közpénz elköltése a köz véleményéhez kötött. Ha a társadalom egészére terhelődik valami, akkor a társadlom egészének ki kell kérni a véleményét.
Te azonban nem így gondolod, hanem ha valamit gyűlölsz, akkor az rossz, és felmented ezáltad a másik bűnözőt!
Te most azt jelzed, hogy azért lophat X, mert Y is lop... Megdughatod a szomszéd 12 éves kislányát, mert más is tesz ilyet.
Szerintem meg bűn van és bűnözők - párttól, fajtól függetlenül.
Itt az olimpiáról volt szó, de ti ezt a zsidózásra használjátok fel.
Egy megoldás van: Írd ide hitelesen(!), hogy a zsidóolimpiára mennyi közpénz megy és mennyit ad ehhez az egész résztvevő közösség.
Aztán tedd mellé a olimpia összegeit, ugyanilyen bontásban...
Ti vagytok azok, akik az EU-s pézeket is követelitek, de minden korlátot, ellenőrzést tagadtok...
Tudod, a budapesti olimpiához nem ad pénzt Tel-Aviv, New-York vagy bámelyik másik városm ország....
EZEN gondolkozz el!
A keresztény kulturális eseményeket szereted? A zsidó eseményeket tiltanád, igaz? És még mit?
Gondolom van listád az írókról, a könyvekről, a filmekről, a zenészekről...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.22. 12:19:43

@andrásúr:

Erre @midnight coder: tökéletes választ adott, én semmit nem tudok hozzátenni. Talán csak annyit, hogy remélem, csak poénból írtad a versenysportról, amit írtál.

ogli dzsí 2017.01.22. 12:30:57

fordítva közelítem meg

nem támogatom foggal körömmel az olimpiát, de nem írok alá semmit anarchista baloldali felforgatóknak

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.22. 12:35:56

@wmiki: Mi van miki? Párolog már a víz?
@röf: Látom a magányod erre a posztra is idevetett. :-(( Akarsz róla beszélni?
@VaradiJanos: Egészséges lelkületű náciról még nem hallottam. Beszéled ezt meg a pszichiátereddel!
@midnight coder: Kivételesen tökéletesen egyetértünk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.22. 12:38:29

@szepipiktor:

Bár nem nekem írtál, azért válaszolok.

Engem nem igazán érdekel az olimpia, nem vagyok a versenysport támogatója, szerintem az egész már rég egy testet-lelket romboló show-műsorrá fajult, amelyen ál-amatőrök vesznek részt, akik valójában professzionális sportolók - talán néhány kevésbé népszerű sportágat kivéve.

Utaltál a zsidő versus keresztény olimpiára. Nos, a "nagy" olimpia nem keresztény olimpia, azon minden vallás hívei és ateisták is részt vesznek. Nem létezik iszlám olimpia, nem létezik buddhista, keresztény vagy bármilyen más vallási/etnikai olimpia, van/lesz viszont zsidó olimpia. Természetesen miért ne, ha a zsidók akarnak ilyet rendezni, jogiuk van hozzá.

Csak éppen nem látom létjogosultságát, mert rasszista és kirekesztő. Mint mellesleg maga a zsidó vallás is, melyet nem lehet csak úgy felvenni, míg bármely más valláshoz szabad meggyőződése és hite szerint bárki csatlakozhat, még az iszlámhoz is, sőt. Szóval miért is van szükség zsidó olimpiára? A "nagy" olimpiáról a zsidók ki vannak rekesztve? Dehogy! A nemzetközi bajnokságokról a zsidók ki vannak tiltva? Dehogy vannak. Viszont a zsidó olimpiáról a zsidókon kívül mindenki más ki van rekesztve. Ki is akkor a rasszista és a kirekesztő, ki diszkriminál?

Lehetne helyette rendezni zsidó bajnokságot _Izraelben_! Abban nincs semmi diszkriminatív, ahogy a magyar, osztrák vagy lengyel stb. bajnokságban sincs. De ezeket Magyarországon, Ausztriában ill. Lengyelországban tartják. Na de zsidó olimpia? Miben különbek/mások ők más népeknél/vallásoknál?

morph on deer 2017.01.22. 12:39:29

@Bafana:
"Az viszont már eldöntött tény, hogy két év múlva Szent István országában különféle országokból idecsődülő zsidók fognak ugrabugrálni zsidó közönség előtt."

Ki döntötte el?
Csak nem tán szeretett Nemzetvezető Testvérünk, (végvári)Vitéz Orbán Viktor Őkegyelmessége?

Talán még "libsi" korában, csak most jutott odáig, hogy megvalósítsa!

Mert ha nem ő, akkor itt pucss vag jelen, tisztelt hölgyeim és uraim..!

Ha meg ő, akkor ... hát akkor is, csak nem olyan..!
Még esetleg Szent Istvánról is kiderülhetett, hogy tulajdonképpen 'magyarosította' a nevét, a dédapjának még szatócsboltja volt az Etelközben, így tulajdonképpen az ősmagyar nemzeti hagyományok ápolásáról van szó, ami ugye hazafias cselekedet!

Ha meg nem így van, akkor miért?

ogli dzsí 2017.01.22. 12:45:33

Van a demszky árvának nevezett libsi bibsi értelmisség, aki nagyon magányos mióta demszky ellopta a 4es metrót majd külföldre távozott.

Na ezek sipákolnak, vergődnek, mert 6 éve nem hagyják őket lopni. És ha ők nem lophatnak akkor ki akarják nyírni az olimpia-projektet, mert ha az övék nem lehet akkor senkié se legyen.

Pop40 2017.01.22. 13:06:10

Nincs ezzel az olimpiával semmi gond.
Mindössze név szerint kell szavazni róla, és aki igennel szavaz, egyből letétbe is helyez biztosítéknak egy párszázezres összeget fedezetnek, hogy nem szállnak el a kiadások. Aztán ha mégis elszállnak, ugrott a pénze.

Ne azoknak a f@szával akarják verni a csalánt, akiknek 2 agysejtnél több van a fejükben, és nem akarják, hogy Mo belerokkanjon egy megalomán baromságba.

VaradiJanos 2017.01.22. 13:06:39

@szepipiktor: tipikus ferdítős hozzászólás.
1. Tölem olimpiázhatnak a kiválasztottak, egy szóval sem írtam, hogy tíltanám, ezt csak te próbálod a számba adni. Természetesen kirekesztőnek és rasszistának tartom.
2. A "ha más is lop akkor mi is" elméletet szintén te hazudod, tőlem nem olvashattad
3. Szerintem nem veszteséges egy budapesti olimpia, ez az én véleményem, a tied pedig nem ez
4. Nem kell mindenről kúlön megkérdezni mindenkit, erre talàlták ki a nèpképviseletet

ogli dzsí 2017.01.22. 13:11:09

@Pop40: 'Mindössze név szerint kell szavazni róla, és aki igennel szavaz, egyből letétbe is helyez biztosítéknak egy párszázezres összeget fedezetnek, hogy nem szállnak el a kiadások. Aztán ha mégis elszállnak, ugrott a pénze.'

Jó 5let. Kezdhetjük a megyóra gyurcsányra szavazókkal, akik az eladósodást szavazták meg. Ugyan semmi nem épült meg, de azért az államcsőd úgy is összejött.

Ja, van egy kis probléma. A baloldali választók ruppótlanok, az állami csecsen szeretnek lógni és vagyontalanok, így behajtani rajtuk semmit nem lehet.

VaradiJanos 2017.01.22. 13:11:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem vagyok nàci, továbbá nem deportálnâlak a fajod miatt .... a mocsok lelked és a hazaáruló jellemed okân viszont gondolkodás nélkül

VaradiJanos 2017.01.22. 13:16:18

@Pop40: de a purgyéid iskoláztatására és gyógyítására szânt összeget is jó lenne ha letétbe helyeznéd, hátha nemzetgazdasági vagy egyéb nemzeti szempontból nem fogja nekünk megérni a tartásuk

Skankhunt42 2017.01.22. 13:21:05

@szepipiktor: adják vissza az egyháznak amit az elődeid elvettek és akkor nem kell kompenzáció. de am mire "érveltél" a keresztényezéssel?

Nati Walter 2017.01.22. 13:22:12

lehet hogy én is elfogult vagyok? :-)
rühellem az exkomcsik-ballib szakadékpártokat,meg a russzkibarát Jobbikot is :-)

Nati Walter 2017.01.22. 13:24:15

azt nem tudom ha rendben lenne a kórházak pénzügye,mi a frásszal jönnétek indokként hogy miért ne legyen olimpia.....? bár ismerve titeket tutti hogy akkor is kitalálnátok valamit.........

Pop40 2017.01.22. 13:37:07

@VaradiJanos:

" Szerintem nem veszteséges egy budapesti olimpia, ez az én véleményem, a tied pedig nem ez"

Nincs ezzel semmi gond, csak legyen lóvéd fedezetnek arra az esetre, ha nem jön be a véleményed.

Pop40 2017.01.22. 13:46:09

@ogli dzsí:

Ennyi hülyeséget nem lehetett könnyű egyetlen kommentbe bezsúfolnod.

1, semmiféle államcsőd nem jött össze. Még a lényegesen rosszabb helyzetben lévő görögöknél sincs államcsőd. Elhiszem, hogy hithű fideszesként lövésed nincs a gazdaságról, de ekkora baromságokat azért ne írogass már.
2, "A baloldali választók ruppótlanok, az állami csecsen szeretnek lógni "

Hát ezt világröhej tőletek olvasni, elvtárs. Ha állami csecsen lógó embereket akarsz látni, nézz körül az elvtársaid között, csak pár tipp: a saját lábon álló Orbán-família, Habony, Mészáros, Rogán, Szíjjártó, Vajna, Eltolcsy, stb stb stb. Gyakorlatilag a tolvajbandád másból sem áll, csak állami közpénzeken élősködő bűnözőkből.

3, Az az eladósodás a 100 napos programmal indult, amit a kedves fideszed is ezerrel megszavazott. Amúgy mit javasolsz, vegyük vissza a pénzt az oktatástól, eütől, stb, amire elment?

Pop40 2017.01.22. 13:52:20

@VaradiJanos:

Pajtás, elhiszem, hogy (joggal) neheztelsz az oktatásra, hisz nálad láthatóan valóban nem vált be.
De ettől függetlenül hidd el, a sikeres országok nem véletlenül oktatásba és eü-be fektetnek óriási pénzeket, nem pedig üres stadionokba, kihasználatlan kisvasutakba, és fideszes tolvajokba.

Az olimpia költségei meg az utóbbi 40 évben mindenhol elszálltak, ahol csak megrendezték. Majd nyilván Vitya meg Mészáros alatt nem fognak elszállni, mi? :-))

Azért meg nincs értelme tönkretenni az országot, hogy az elvtársaid elmondhassák, hogy annyi más mellett olimpiai projektből is loptak már.

VaradiJanos 2017.01.22. 13:54:00

@Pop40: ilyen alapon semmit nem lehet e csinálni állami szinten. Erről szól a többségi demokrácia. Választunk kèpviselőket akik döntenek a nevünkben. Hogy ez a kisebbségnek nem tetszik? Hát, ez van. Egyébként rohadtul nem érdekel titeket az olimpia pénzügyi része, csak nem akarjátok, hogy Orbán nevéhez kötődjön.

ogli dzsí 2017.01.22. 13:54:43

@Pop40: 1. nemcsak 2010ben volt államcsőd, hanem a ballibsik 1989ben és 1996ban is államcsődöt produkáltak.

tudod józan ész szerint csőd = amikor nem kapsz hitelt

Más pénzét tudják elosztani a ballibsik, ennyit tudnak.

SOHA TÖBBÉ ESZDÉESZ EMESZPÉ DIKTATÚRÁT!

2017.01.22. 13:58:07

@VaradiJanos: "viszont ennek nulla köze van hozzánk, így ez tényleg pénzkidobás"
Ennek sokszorosát költi a pedofil római katolikus egyházra. Az az igazi pénzkidobás. Egy sportesemény támogatása nem túl nagy összeggel, bőven belefér (lásd még Hungaroring, Red Bull Air Race).
De ne hasonlítsátok már a maccabi játékokra kiadott pármilliárdott az olimpia párezermilliárdjához.

@Nati Walter: "ha rendben lenne a kórházak pénzügye"
De nincs rendben. Vagyis erre majd térjünk vissza akkor, ha rendben lesz.

ogli dzsí 2017.01.22. 13:58:19

@Pop40: ezen kívül az SZDSZ is csődbement, az MSZPnek pedig jelenleg van 1 milliárd lejárt adóssága

tehát

3xcsődbevitték az országot
+ csődbe ment a NÉPSZABÓ
+csődbe menz az SZDSZ és MSZP

És ezek akarják elmondani mit szabad építeni, mit nem. Milyen olimpiát csináljunk, milyet nem. Priceless

Pop40 2017.01.22. 14:00:37

@VaradiJanos:

KÉPVISELŐket választunk. Nem pedig királyokat, aminek ti választottátok a zsebDucsét.
Amúgy leszarnám, kinek a nevéhez kötődik, de nem Orbán állja a költségeket, hanem a nép.

Amúgy nem fura, hogy a máskor annyira konzultálni akaró führered ebben a témakörben valamiért nem annyira akar konzultálni? Csak nem azért van ez, nehogy kiderüljön, hogy az a "kisebbség", amiről dumálsz, a döntő többség?

Tudod: "mi, magyarok, 2010-ben úgy döntöttünk, hogy ezentúl minden fontos ügyet megbeszélünk egymással".

Várom, mikor akarja a miniduce megbeszélni az országgal ezt a fontos ügyet.

midnight coder 2017.01.22. 14:03:32

@Pop40: "Még a lényegesen rosszabb helyzetben lévő görögöknél sincs államcsőd."
Ez mondjuk leginkább azért van, mert a görögök a németeknek tartoznak, és ha becsődölnek azzal bedöntik az egész német - és ezzel együtt az egész európai - bankrendszert. Ezért aztán inkább etetik őket, ezzel együtt az egész lóg a levegőben az EU feje fölött mint a Damoklész kardja, és nemigen látszik megoldódni a helyzetük - sőt, úgy néz ki hogy a klubba most már becsatlakoznak az olaszok is.

midnight coder 2017.01.22. 14:05:19

@ogli dzsí: "tudod józan ész szerint csőd = amikor nem kapsz hitelt"
Hát nem.

Államcsőd szerencsére még nem volt kis hazánkban - és ha nem állunk neki olimpiálni, akkor egy ideig nem is lesz.

Pop40 2017.01.22. 14:06:26

@ogli dzsí:

Szarok én az mszpdre meg az szdszedre, ezzel a dumával a cöfös haverjaidat untasd.

Én azt várom, mikor akar konzultálni a zsebführered a NÉPPEL. Tudod, NÉPszavazás.

Valamiért a miniduce ebben a témakörben nem annyira kíváncsi a nép véleményére, nem?
Pedig "mi, magyarok, 2010-ben úgy döntöttünk, hogy minden fontos kérdést megbeszélünk egymással".

A zsebführerednek egy ezermilliárdos olimpia nem elég fontos kérdés?

Pop40 2017.01.22. 14:09:43

@midnight coder:

Ezt nem vitatom. Valóban, a görögök még azért nincsenek csődben, mert sokkal egyszerűbb lélegeztetőgépen tartani őket, mint kezelni a csődjük tovagyűrűző hatásait.

Ettől még a tény viszont tény. Nincsenek csődben, még ők se. Mi meg aztán pláne nem voltunk.

na4 2017.01.22. 14:25:19

Ez az olimpia egy agyrém. Szerkezeti reformok helyett ilyen látszatbaromságokkal foglalkoznak. Olcsó, hatékony, átlátható és bürokrácia mentes állam kell, alacsony adók, hatékony oktatás, innováció, kisebb, de hatékonyabb egészségügy, kevesebb pazarlás, stb. , nem pedig egy ilyen ostoba és pazarló presztízsberuházás.

inebhedj - szerintem 2017.01.22. 14:27:51

@Ylim:

Igazából nincs alternatíva az Általad vázolt inerciarendszerben.

Vannak a pedofil keresztények, népírtó kommunisták, a fajírtó nacionalisták, a sorozat- és tomeggyilkos - prostituált - narkomán liberálisok, valamint a maradék, a mindenféle birkák.

Ez van.

Janossz 2017.01.22. 14:44:18

Ha az emberiségnek annyi esze lenne, mint amennyi nincs, akkor a NOB nevű maffia megépíttetné EGYSZER az olimpiai létesítményeket Olympiában, a télieket mit tudom én, Tibetben valahol (akkor legalább mindig lenne 4 telente egy kis show :-) ).
A rávalót összedobhatná a Coca Cola, Kia, Nike, meg Samsung féle jótét lelkek gyülekezete.
Onnantól szépen ezeken helyszíneken lehetne tartani a biokémikusok szokásos seregszemléit.
Kétezer-ötszáz éve sem volt vándorcirkusz az olimpia, sose hallottam spártai vagy efezoszi olimpiáról.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.22. 15:07:26

@VaradiJanos:

"@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem vagyok nàci, továbbá nem deportálnâlak a fajod miatt .... a mocsok lelked és a hazaáruló jellemed okân viszont gondolkodás nélkül"

Hagyd már békén Kurt úrfit, neki mindenki náci, aki nem ért egyet vele. Inkább szűrd, én is azt teszem, így nem kell látnom az okádásait.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.22. 15:11:58

@Pop40:

"Én azt várom, mikor akar konzultálni a zsebführered a NÉPPEL. Tudod, NÉPszavazás."

Hm. A kvótanévszavazás ellen persze te is hörögtél, mi? Pedig azzal épp megvalósult a fenti kívánságod.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.22. 15:15:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hehehe... hülyegyerek. Látom soxor a lelkedbe (lélek???) tiportam. :-))

VaradiJanos 2017.01.22. 15:24:48

@Ylim: pedofil a tetves büdös komcsi részeges apád. Arányukhoz képest jelentősen többet költ a zsidókra. És a Maccabi izé az vmi egyház? Jobb lett volna ha kussolsz, takony.

VaradiJanos 2017.01.22. 15:28:32

@Pop40: meg fogja beszélni, hiszen a hipszterbuzi kiskommandó majd összegyűjti az aláírásokat és akkor lesz népszavazás. Hülye lenne Orbàn nem kihasználni ezt a ziccert, a takonykölkök így magukra húzzák a költségek és a végkimenetel felelősségét .... bármelyik is legyen az. Nyomorék balfékek.

Az Ellenálló 2017.01.22. 15:32:32

Nem akarok olimpiát, mert utálom a sportokat, nézni meg főleg utálom őket. De ha már mindenképpen megrendezik, akkor ingyenjegyet mindenkinek egy általa kiválasztott sportág valamelyik mérkőzésére. Hagy járjon már, ha úgy is mi fizetjük.

vaffanculo 2017.01.22. 15:41:09

@ogli dzsí: jaja, most lop helyettük a fidesz csürhe :)

Az Ellenálló 2017.01.22. 15:58:33

@VaradiJanos: Olyan, hogy zsidó faj nem létezik. Rasszok vannak, de abba a zsidók europoidnak számítanak. Amíg számokkal nincs igazolva, hogy a zsidósádra a Kormány nagyságrendekkel többet költ, addig nehéz komolyan venni bármilyen érvet. Maga a zsidó olimpia bár elsőre kirekesztőnek is hangozhat, de valójában egyfajta közösségépítő szándékot vélek felfedezni mögötte. Mellesleg a Magyarországon élő zsidó emberek többségében magyar állampolgárok, honfitársaink.

Engem apám meg anyám úgy nevelt, hogy tiszteljem a másik embert korára, nemére, vallási meggyőződésére, stb. tekintettel. Persze erre az értelmes ember előbb-utóbb magától is rájön. De betudom ezt annak, hogy egyesek félnek attól, hogy nincs igazuk valamiben és ezért az eltérő véleményű embereket el akarják hallgattatni.

VaradiJanos 2017.01.22. 16:09:46

@Elvetemült ellenálló: Akkor nem zavarna egy gój olimpia sem?

2017.01.22. 17:23:49

Van Isten: a nemzetrontó csurkapista véglény után végre torgyánjoska is feldobta a pacskert. Sokkal korábban kellett volna megdögleniük.

metal · http://electric.blog.hu 2017.01.22. 17:30:56

@Janossz: Az elmúlt pár évben melyik népszavazási kísérletnél sikerült csak megközelíteni a szükséges aláírást? Ennél sem fog, és aki abban bízik, hogy majd ettől megbukik Orbán, és eljön a Kánaán az nagyon naiv.

Janossz 2017.01.22. 17:47:17

@VaradiJanos: Kit zavarna? Évek óta tartják, állami segédlettel, támogatással, miniszteri részvétellel.
Szittya-világtalákozó vagy mi? Hogy is hívják?
Kurultáj!!Olvass utána. Jövőre indulhatsz kecskeűzésben.
Érik az a lovagkereszt neked, ahogy elnézem munkásságod.

Pop40 2017.01.22. 17:48:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Hm. A kvótanévszavazás ellen persze te is hörögtél, mi? Pedig azzal épp megvalósult a fenti kívánságod."

Látom, a rövidtávú emlékezeted neked is átlag feletti :-)

Emlékszel erre a szövegre? Tudod, ki írta?

"Baromi sok Fidesz-ellenes ember is a NEM-ek mellett áll, lásd pl. fentebb @Pop40: kommentelőtársunkat. Ő - veled ellentétben - valóban értelmes ember, mert különbséget tud tenni pártérdek és országos érdek között. Ő tudja, és le is írta, hogy a "pártoldaliságunkról" majd 2018-ban fogunk szavazni, nem most. A Fidesznek egyetlen képviselővel sem lesz több vagy kevesebb sem a parlamentben, sem a helyhatóságokban a mostani népszavazástól. "

Adok hozzá egy linket is, ha netán még így sem rémlene, ki a szerző. Csak hogy le tudd csekkolni, mennyire "hörögtem" én anno a kvótanépszavazás ellen:

zordidok.blog.hu/2016/09/21/isaac_nathan_bloom_oktober_3_-an_visszaforgatja_az_ido_kereket/full_commentlist/1#c31295557

Ezzel a penge memóriával nem csoda, hogy Vitya azt ad be nektek, amit akar, tudja, hogy hazudhat bármit, holnap már úgyse emlékszel rá.

Janossz 2017.01.22. 17:49:51

@metal: Nem kell elérni a kiíráshoz szükséges aláírás mennyiséget. A hírérték, hogy zajlik, már bukta.
Ha kiírják, csak hab a tortán.

Pop40 2017.01.22. 17:51:15

@VaradiJanos:

így van, öreg. Ha lesz népszavazás, és a nép elküld titeket a p_csába, az a "takonykölykök" felelőssége lesz.
Hogy miért, azt te se tudod, de biztos.

Az viszont a ti, ostoba fidesztrollok felelőssége lenne, ha a megalomán faszságaitokba belerokkanna az ország. Hála istennek, az ország zömének több esze van, mint neked - nem véletlenül akarja Vitya mindenáron elkerülni ezt a népszavazást.

2017.01.22. 17:54:46

@Janossz: Egyetértek azzal, amit írtál. Akinek olimpia kell, húzzon a halálba oda, ahol rendezik, ha nem tudja tévén megnézni a kokszolást. Még az is olcsóbb lenne a maffiának, mint itt rendezni.

@VaradiJanos: Nem tudsz nekem olyan zsidót mutatni, akinél bármiben jobb vagy.

VaradiJanos 2017.01.22. 18:05:07

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: a gyerekeid még rontják a világ levegőjét?

VaradiJanos 2017.01.22. 18:05:55

@Janossz: ja, ha az neked gój-olimpia. Onnan nincsenek kizárva a zsidók. Te takony.

VaradiJanos 2017.01.22. 18:07:24

@Pop40: nem akarja elkerülni, simán többségben lesznek az olimpiát akarók. Te takony.

VaradiJanos 2017.01.22. 18:08:46

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Leszophatod az összes zsidót, nekem semmi bajom velük, legyen tőled pár jó percük. Besegíthed a rühes lányod is.

Janossz 2017.01.22. 18:11:28

@VaradiJanos: Mi ez a beteges vonzalmad a testnedvekhez? Valami légúti probléma?

Pop40 2017.01.22. 18:11:54

@VaradiJanos: Hát persze, hülyegyerek :-)
Fostok ezerrel. Van mitől.

Bafana 2017.01.22. 19:09:32

@Pop40: "Nincs ezzel az olimpiával semmi gond.
Mindössze név szerint kell szavazni róla, és aki igennel szavaz, egyből letétbe is helyez biztosítéknak egy párszázezres összeget fedezetnek, hogy nem szállnak el a kiadások. Aztán ha mégis elszállnak, ugrott a pénze."
A háromsávos autópálya mellett ott fogsz kocsikázni a földúton, mert abba nem tettél bele pénzt? Budapest oyan szégyenfoltjaira, amik föl lesznek számolva pedig szintén nem tehetné be a lábát aki nem tejelt? Esetleg nem szállhatna fel arra a Debrecenbe menő vonatra, ami két órán belül ott van, aki nem rakott bele zsozsót? Az megy a vicinálissal?
Kufárszemlélet.

VaradiJanos 2017.01.22. 19:18:13

@Pop40: ettől aztán fosni kell. Ha elmarad hát elmarad. Ettől még nem nyertek választást is. Te takony.

Pop40 2017.01.22. 19:33:07

@Bafana: Te egy kicsit azokra a statisztikusokra emlékeztetsz, akik rendszeresen benyögik, hogy Mo-n nincs infláció, mert igaz, hogy a kenyér ára nőtt, viszont a rotációs kapáé meg csökkent!

Mindössze annyi a különbség egy autópálya meg egy olimpia között, hogy a közlekedési infrastruktúra nélkülözhetetlen egy ország életében. Az olimpia meg nem az. Sőt. Amelyik hozzánk hasonló méretű ország olimpiát rendezett, az nagyjából mind rá is fizetett. Mellesleg az eredetileg becsült költségeket SENKI nem tudta tartani az utóbbi 40 évben.

Az idézett javaslatnak ennélfogva az volt a célja, hogy azok az idióták, akik felelőtlenül dobálóznak az országgal, kicsit talán kevésbé lesznek fantáziadúsak, ha a saját pénzük sorsa is függ majd a nagyszerű ötletüktől.
Eleve, nem is értem a felhörrenést. Ha ez ennyire nagyszerű projekt, akkor nincs miért aggódni, nem?
Ha meg a kiötlői sem bíznak benne még ennyire sem, akkor ne akarják más faszával verni a csalánt.

Ha kihasználatlan, megalomán projekteket akarsz, utazz el a felcsúti kisvasúttal Vitya stadionjaiba.

Pop40 2017.01.22. 19:34:16

@VaradiJanos:
Jól van, hülyegyerek, nem nyerünk, csak most már nyugodj le.

VaradiJanos 2017.01.22. 19:39:40

@Pop40: Nyugodt vagyok, takony, nagyonis nyugodt.

Pop40 2017.01.22. 20:07:02

@VaradiJanos: Akkor a gyógyszereiddel lesz a gond. Elméretezhették az ápolóid a napi adagot.

VaradiJanos 2017.01.22. 20:22:49

@Pop40: kuc kuc. Bocs, takony, magadra hagylak, moziba megyek, addig recskázz valamelyik csirkemellű blogocskára!

Bafana 2017.01.22. 20:49:46

@Pop40: Vannak Budapesten olyan helyek, ami szégyen. Ezek a helyek fejlesztve lennének NOB és EU pénzekből is. Ezek nélkül a következő 50 évben senki nem nyúlna hozzá mondjuk Csepel északi részéhez, vagy Kőbánya bizonyos helyeihez. Vagyis ezek nélkül csak a szarral gurigáznánk: vegyük el az oktatásból, hogy bele tegyük az egészségügybe. Vagy vegyük el a honvédségtől, hogy adhassunk a mezőgazdaságnak. Az én véleményem szerint ezzel a torta lehetne egy picit nagyobb.
Én ebben egy lehetőséget látok, nem Orbánt vagy mittomén kit, aki akkor lesz hatalmon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.23. 09:58:11

@VaradiJanos:

"@Elvetemült ellenálló: Akkor nem zavarna egy gój olimpia sem?"

Sokan örülnének neki, mert ismét lehetne kirekesztést, antisemitizmust kiáltani - hiszen ahogy egy zsidó olimpián csak zsidók vehetnek részt, úgy egy gój olimpián értelemszerűen csak nemzsidók.

Érted, nem? A zsidó olimpia, ahonnan minden nemzsidó ki van rekesztve, nem kirekesztő, sőt egyenesen közösségépítő. Bezzeg a gój olimpa kirekesztő lenne.

VaradiJanos 2017.01.23. 10:02:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az a legdurvàbb, hogy ezt a fajta kettős mércét teljes áhitattal és szemrebbenés nélkül tolják az arcunkba.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.23. 10:13:55

@Elvetemült ellenálló:

" Amíg számokkal nincs igazolva, hogy a zsidósádra a Kormány nagyságrendekkel többet költ, addig nehéz komolyan venni bármilyen érvet."

Tudod, mennyi egy nagyságrend? És mennyi az, hogy "nagyságrendekkel többet"?

Mellesleg többet költ a zsidóságra, és ez egyszerű logikával igazolható.

"Maga a zsidó olimpia bár elsőre kirekesztőnek is hangozhat"

Meg másodjára is, meg harmadjára és sokadjára is.

"de valójában egyfajta közösségépítő szándékot vélek felfedezni mögötte."

Közösségépítés ott, ahonnan az emberek 99.9%-a ki van rekesztve? Ugye viccelsz?

"Mellesleg a Magyarországon élő zsidó emberek többségében magyar állampolgárok, honfitársaink."

Így igaz, ezért sincs semmi erkölcsi alapja egy zsidó olimpiának, amelyen a amagyar állampolgárok túlnyomó többsége ki van rekesztve.

"Engem apám meg anyám úgy nevelt, hogy tiszteljem a másik embert korára, nemére, vallási meggyőződésére, stb. tekintettel."

Ez elég baj, általában ezekre tekintet NÉLKÜL kellene tisztelni őket - már ha egyéb kvalitásaik alapján megérdemlik.

puccdamer paprikasch 2017.01.23. 11:06:45

Köszönöm az értékes hozzászólásokat! Akinek inge, egy gondolat Esterházy Pétertől:
„Bizonyos szint fölött nem süllyedünk bizonyos szint alá".
süti beállítások módosítása